tirsdag 21. april 2015

Mykje lys og mykje varme?!



Her er nybygget, dog før vi fikk malt.


På loftet kommer det flere takvinduer, som og blir rømningsveier dersom det skulle bli behov. Men det får vi håpe aldri skjer!


I dag kom alle vinduene- og på minien sitt rom er det alt på plass! Fantastisk med godt lys og god utsikt der oppe fra! 


Her skal taket bort, og vinduer inn! Gleder oss veldig til å få loftstue med store, gode vinduer. Der kan husbonden sitte når han trenger fred i sjelen, og skue utover vannet og se etter fugler...


Noen utfordringer er det jo. Eldstemann har måttet flytte ut av rommet sitt, og alt er stuet inn i et hjørne av huset. Oi oi oi...har vi så mye ting? Vi trenger en stor, romslig bod!


Og boden skal komme her! Den gleder jeg meg mest til! En ekstra inngang med plass til våte sko, våtdrakter, treningstøy og alt annet som jeg nå flytter frem og tilbake og irriterer meg over. Alt rotet blir nok borte bare boden kommer i orden...eller??!

Nå skal jeg to dager til Bergen - og jeg gleder meg allerede til å komme hjem igjen, for det er store forandringer fra dag til dag. Satser på fint vær i Bergen også! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar