mandag 28. februar 2011

Dåp og pynting


Da var vi vel i havn med dåpsfeiringen for minsteprinsen vår. :-) Hadde en strålende dag, det var fint i kirken, fint vær, kjekke gjester og masse god mat. Middagen hadde vi i Westernbyen på Ålgård, og så tok vi kaffe og kaker hjemme. Deilig å slippe å koke mat og ordne til...og ikke minst slippe oppvasken! :-)


Synes alltid det er vrient å finne de lure ideene til bordpynt til slike anledninger. Her er litt bilder av hvordan jeg løste det denne gangen, med god blomsterhjelp fra Ålgård Blomster.


Hortensia og perleblomster var utgangspunktet, og så hadde jeg litt lerkegreiner, ørsmå blå steiner og dill og dall som jeg fylte på med.


Har veldig sansen for lyseblått og brunt sammen, og da passet dette fint, syns jeg. Glass fra Lisbeth Dahl er jeg også svak for...

En god gjeng- faddere, foreldre og storebrødre. Og så presten. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar