søndag 20. september 2009

Søndagstur: Vafler i Melshei


Med barnevogn og hund, i flott høstsol, fikk jeg en flott tur i Melshei, og avslutta turen med nystekte vafler og kaffe i SI-hytta. Kan anbefales!




Leste på hvitstil.com og fant en utfordring om å liste opp tre ting som har gjort meg glad i dag. :-) Herlig utfordring, som får fokus vekk fra stresset ved alt som skulle, burde og kunne vært gjort, men som ikke...ja... Altså, mine tre positive opplevelser i dag er

1. Søndagsmorgen med to blide gutter i sengen, og tid til å lese "Georgs magiske medisin" sammen før frokost.
2. Tur i Melshei i fint vær, der jeg traff gode venner og fikk både vafler og kaffe, fikk lufta Underdog og trillet mini-prinsen min...
3. Badestund med begge prinsene før leggetid. hehe...vann over hele badegulvet!

Det var min dag. Tar du utfordringen og lister opp tre ting som har gjort deg glad i dag? ;-)

4 kommentarer:

  1. Halloen! koselig bilde av vennen min!
    Myrsnipemormor

    SvarSlett
  2. Idyll! Så herlig med søndagstur i Melshei... Såg ut som Minsten hadde det fint på bakken der:)

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for hilsen hos meg. Så fin blogg du har! :) Koselige bilder av familieliv... :)
    Ha ei fin helg med guttene dine! :)
    Her i huset er det også meg og gutta... En stor, en liten og en i magen :)

    SvarSlett
  4. Hei Hanne Tove! Har nettopp oppdaga bloggen din! Den var koselig! Det er så kjekt med sånne bloggar, så kan me fylgja litt med dokke, sjølv om me ikkje treffest så ofta! Eg har forresten og fått meg blogg: toneaskaar.blogspot.com! Kjekt om du titte innom der!
    Toneklem

    SvarSlett