mandag 14. februar 2011

Alle hjerters dagen...


Neida...her i huset feires ikke Valentines, men jeg fikk blomster i går på morsdagen, fra alle de tre guttene mine...pluss han far i huset. De var så søte og laget frokost til meg, kom med blomster... For en god gjeng! :-)

Og i dag ble valget tatt når det gjelder peisovn. :-)
På grunn av liten plass, ble valget nokså enkelt. Contura 510 kan visstnok monteres relativt tett inntil brennbar vegg, uten brannmur, og tar dermed liten plass i forhold til mange andre peisovner, så da tok jeg en sjefsavgjørelse og bestilte... Fort gjort! Pluss at den har plass til litt større vedkubber, og ikke bare "opptenningsved" slik som mange av de andre ovnene.. En bonus er at Varmefag kjører kampanje nå... Slett ikke feil!


Nå gleder jeg meg enda mer til isen går! :-)

3 kommentarer:

  1. Godt valg!!
    Kjempefin peisovn som med all sikkerhet git masse go varme ;o)=

    Flott med blomster på morsdag...for som hos deg feires ikke valentindagen her hjemme. Men sent om sider kom 2 av barna mine med morsdagskort.
    Kjempefine å med en liten dikt på!!

    KLem Anna

    SvarSlett
  2. Synes det er så koselig når ungene kommer med selvlaga kort! :-) De er så søte når de skal være gode med mor...

    SvarSlett
  3. Den va fine! Og veldig praktiske og:) Herligt med frokost av gutta boys!! Sofaen likte eg kjempegodt. Glede meg te å komma å sjå...

    SvarSlett