søndag 23. januar 2011

Prosjekt: Bruk opp restegarnet som hoper seg opp...

Jeg har lenge hatt planer om å skaffe meg et fint teppe til barnerommet. Helst et sebra-teppe i fine blå nyanser.

Men- her forleden kikket jeg i "restekroken", der alle små og store garnrester havner..

Noen andre som kjenner seg igjen i at sånt har en tendens til å hope seg opp? :-) Enten fordi jeg har kjøpt garn og aldri brukt det, eller fordi det var litt til overs... Hmm...Hva gjør man egentlig med sånt? Kom gjerne med forslag!

Jeg begynte iallefall et hekleprosjekt! Og her er det foreløpige resultatet. :-) Fort gjort når man har tykt garn og tykk heklenål. Gleder meg til å se teppet på rommet til ungene!

3 kommentarer:

  1. Oj, for et arbeid...Flott jobbet!!
    Selv er jeg ikke flink med handarbeid så jeg er MEGET imponert av der du og andre klarer å strikke/hekle7brodere sammen!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Så kult! Svigermor og jeg har et prosjekt med å samle jeans som vi skal klippe opp og hekle hytteryer av :) Blir spennende å se når vi får nok!

    SvarSlett