søndag 22. november 2009

mmm...litt førjulskos!


I dag har jeg skaffet meg et par nye kopper. I hvit emalje- og jeg liker dem allerede kjempegodt! De skal få en fin plass på kjøkkenet med røde sløyfer nå til jul. Om de blir mest brukt til pynt, eller om de blir fylt med gløgg ved senere anledninger, se, det vet jeg ikke enda! :-)

Koppene er fra Ib Laursen, men jeg kjøpte dem i ei lita juleløe i dag...og der var det såå fint, at jeg kom aldeles i julestemning, og gikk rett hjem og satte på julemusikk og gløgg... mmm...


Tidligere i uken laget jeg litt julelukt på kjøkkenet, med appelsiner og nellikspiker. Fikk masse inspirasjon på Sjarmerende jul...og må vel innse at mine appelsiner ikke ble like stilfulle som hennes, men de gjør nytten, og de lukter fantastisk!


Ellers har jeg hatt min første økt som fotballturneringstilskuer! :-) Når eldste prinsen skal i ilden, stiller vi mannssterke opp på tribunen! Innser nå at dette er noe jeg nok skal bruke mye tid på fremover... hihi...og så jeg som aldri har brydd meg om fotball! Går nok bra likevel...

Ha en strålende søndag- her er det Varg Veum som står på programmet!

3 kommentarer:

  1. De blei jo rektigt så fine :) Godt kjøp!!
    Kreative appelsiner....

    Enormt så hypp du e på jul!! O jul med din glede..

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Ja der var koppene. Synes de passet utrolig godt i hjemmet ditt:)
    Nå er løå over for dette året å jeg har tatt fri i dag. Men hva skjer. Jeg brå våkner kl.5 å klarer ikke å sove lengre. Jeg har liksom gått å ventet på denne dagen for det er liksom starskuddet for "jul i heimen" Julen har blitt satt på vent her i huset til Løå var over men i dag....
    Jeg gal gleder meg til å pynte, bake og pakke inn julegaver.
    Veldig kjekt å treffe dere i Løå. Tusen takk.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Heisann:) der hadde jo du også blogg:) Så koselig! Koppene var jo bare perfekte til deg da:) Idag skal advendtstakene børstes støv av her hjemme før jeg tussler ned på job idag:) kjekt å oppdage din blogg, og koselig du kom innom Løå:) Klem fra Monica

    SvarSlett