lørdag 26. september 2009

Lekerommet er i ferd med å komme i orden!


Store deler av uken er gått med til å rydde og fikse på loftet. Verdens beste myrsnipemorfar og myrsnipemormor har stilt opp, mens husfar har vært i utlandet, så nå er kottet i kneveggene til rot og rask i orden, og rommet står klart til innredning.

Utfordringen nå blir å finne ut hva jeg vil ha på dette rommet... Mine gamle møbler fra Åna kretsfengsel skal iallefall få plass her oppe, likeså egget fra Ikea. På døren er det kommet opp en høydemåler, så nå kan jeg følge utviklingen på de to guttene mine. Vel liker jeg hvitt interiør, men et par fargerike sprell bør jeg tillate på et gutterom... :-)

På ønskelista står også happycat til å slenge seg nedi med ei god bok, eller sebra sin kurvstol til å henge i taket... H. elsker å lese..enda han bare går i første klasse...så bøker skal det iallefall bli plass til. Kanskje klarer jeg å skaffe meg ei gammel tallerkenhylle til bøkene også...alle interiørbloggere bør vel ha ei sånn??? :-)




Tipper uansett at guttene kommer til å trives der oppe når det bare står ferdig... Kom gjerne med lure tips om du har noen...jeg er litt i villrede når det gjelder det videre arbeidet. :-)

Gleder meg til det står ferdig! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar